Den där veckan

Nu är vi mitt i den. Den där veckan när vi bara väntar på att de ska ringa från Uppsala och ge oss domen. Och vi har verkligen ingen aning om vad de ska säga.
MRT blev gjord torsdag förra veckan, och inget krångel den här gången heller. Lite lång väntan på ögon möjligen, men där har de aldrig varit i tid... Hade tid kl 2, och fick komma in strax före fyra. Undrar om de kommer hem över huvud taget de som jobbar där. Har tom varit med om att ha tid kl 8, när de öppnar, och de lyckas ändå vara försenade. Det är bra start på dagen det.
Till Värmland ska vi förhoppningsvis åka på fredag iaf, och se om det finns lite lingon kvar att stoppa i frysen.
Hör väl av mig till helgen med besked.
Om jag kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: alex

Håller tummarna och klart att det går bra.

Hoppas ni får en fin och lugn helg och förhoppningsvis lite bär med er hem!!

2010-09-13 @ 22:26:33
Postat av: Therése

Jag håller mina tummar för att det ska bli goda besked för Tilda den här gången. Hoppas att hon får en underbar hösttermin på sin skola och att allting fungerar bra för henne. :)

2010-09-14 @ 12:08:50
Postat av: muZen

Låter som tandläkaren här på byn det...

2010-09-18 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0