Fyndig rubrik

Söndag igen, och imorgon dags för skola. Gympapåsen packad och klar, men badkläderna ville hon inte ta med sig. Men det kommer väl det med, man glömmer bort att det bara är lite mer än en vecka sen hon avslutade sin strålning. Med tanke på det kan man nog inte ha alltför höga krav på henne.
Två dagar i skolan förra veckan, och vi får väl se hur mycket det blir den här. Det blir nog fritids nån dag också, så hon får en chans att komma in i det innan det är dags på allvar.

Karro jobbar kväll några dagar till förresten, så jag får fortsätta att hålla fanan högt här.

Helgen har bjudit på lite blandad kompott. Trötta och pigga barn har avlöst varandra, men jag hann i alla fall tvätta av bilen igår. Lånade garaget på Blåbärsstigen, för då har man lite barnpassning samtidigt. Det var ganska välbehövligt att få bilen ren efter alla dessa resor på saltvägarna söderut. För att inte tala om alla smulor inne i bilen. Jag och Tilda är inte de som ödslar tid på att stanna och äta. Korv, kaffe och drickyoghurt i bilen är det som gäller. Är det nå't hon kan så är det att åka bil. Å andra sidan har hon fått träna en hel del...
Hann till och med fuskvaxa bilen, så nu blänker den så vackert igen.

Idag var Maya hit en stund och lekte med Tim och Tilda. De leker så bra tillsammans allihop trots att Tim är tre år yngre. Kul! Jag och Karro såg de nästan inte på ett par timmar, så vi får nog anta att de hade skoj. Efter en allmänt seg eftermiddag så fick Ahmed laga mat till oss. Pizza är bra mat det med.

Nu blir det till att duscha innan jag somnar på soffan. Nånting säger mig att jag ligger framför tv:n och välkomnar Karro med en snarkning när hon kommer hem i kväll.

Höll på att glömma: Leksand - Mora  3 - 0 häromdagen. Det är sånt man kan leva länge på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tilda kämpar på och vi med våra små krämpor skulle vara däckade, otroligt.

Stark tjej



Karolyn hoppas du kunde få fram kortet på mailen.

Bara att hojta ifall den inte känns bra och du vill ha något bätte.

Ha en sista fin/ lugn kväll där uppe innan ledig dag.

Syns snart igen..kram kram

2010-01-25 @ 16:08:34
URL: http://rexivus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0