Vadå os?

Ungefär så låter det här hemma nu. Det är ju melodifestival! Tur att det inte är Robinson här hemma också, jag hade blivit utröstad direkt... Ja ja, det finns en tv i köket med. Men eftersom störtloppet idag blev inställt blev jag utkommenderad till vardagsrummet för att följa denna underbara orgie i svensk musik. Backhoppningen behövde jag tydligen inte se. Nån som sa toffel?

Tim satt uppe rent länge och tittade, och Tilda såg allt. Tur då att hennes favoriter tog sig vidare även denna gång.

Idag har herrn i huset jobbat, medan de andra haft en skön ledig dag. Jag ska inte klaga jag heller; -5 grader, strålande sol, underbara backar och massa skidåkning. Dessutom får jag betalt. Fattas bara någon dm nysnö så man kan åka lite vid sidan av backen och kolla lavinrisken...
Imorgon är vi lediga hela högen, och då ska det städas. Just nu bor vi i ett bombhärjat område känns det som. Kanske kan bli ändring på det nu.

Så här såg det ut ikväll på Kvarnvägen i Idre.



Ganska koncentrerad till en början, men sen var det klart vilka som gick vidare och då släppte hon loss i soffan.







Man kan inte säga annat än att hon lever sig in i musiken.

Och nu är det dags för min tur att vara ett med tv:n. Skidskyttet börjar snart, och då visar det sig om det får komma några tårar av glädje ur mina ögon. Det är ju så vackert när det går bra...

Kommentarer
Postat av: Elenore

Så underbart härliga bilder! Vilken inlevelse hon har tjejen!

2010-02-13 @ 22:33:16
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: alex

Ska man heja ska man göra det ordentligt.

Ha en trevlig städdag imon,..

2010-02-14 @ 03:06:08
Postat av: alex

Ska man heja ska man göra det ordentligt.

Ha en trevlig städdag imon,..

2010-02-14 @ 03:06:24
Postat av: Helene

T var sådär lagom intresserad. Pauline var mest spännande eftersom hon är född i Afrika, eller om det var den rosa klänningen som var bäst :-)

2010-02-14 @ 10:12:12
Postat av: Anki

Underbara bilder!! Hoppas ni har en bra dag idag , fint väder, tråkigt att städa!!KRAM

2010-02-14 @ 11:06:34
Postat av: Jennie

Ser ut som Tilda har ett riktigt "Halleluja moment"



Hi hi

2010-02-15 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0