Lite orolig

Men jag får nog skylla mig själv.
Bäst att ta det från början. Barnen ville lyssna på julsånger för ett par veckor sedan, och vilken briljant idé deras far då fick. Bästa julskivan måste ju bara vara "Lars Vegas Trio's jul". Som tur var fanns den på Spotify, och kidsen älskade den! Och med deras minne för texter så kunde de snart sjunga med.
Det är just det som börjar oroa mig lite.
I morgon är det ju dags för luciafirande med tillhörande skönsång på dagis, och jag kan bara hoppas att Tim sjunger som det är tänkt att det ska sjungas, och inte som de sjunger på skivan.
Som sagt, jag har bara mig själv att skylla.

Kommentarer
Postat av: Gudrun och Erhard

Hej på er--- Kan vi få texten på Lars Vegas Trios Jul ? Hälsningar E och G

2010-12-13 @ 10:38:29
Postat av: Helene i Partille

Hoppas att han inte sjunger alltför tydligt :-)

2010-12-15 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0