Måndag igen...

Nu är helgen förbi!

Helgen började med fredagen, begravning för min svämor Harriet. Det var fint och många som kom för att ta farväl.
Jag vaknade på morgonen med en dunderförkylning, den håller i sig än.
Helgen har bjudit på god mat, dryck och sällskap.
Lördagen rensade vi ogräs på tomten och grillade med mina föräldrar.
Söndag åkte vi till crossbanan. Tildas gudfar hade kommit hit och för att få träffa honom var vi tvugna att åka dit. Det var riktigt trevligt, barnen hade jätte roligt och träffade några av sina kompisar där. Ingen av dem fick blodad tand, Andreas tyckte det var synd.
Idag har jag jobbat, och imorgon är sista dagen innan jag blir arbetslös....



Barnen var så fina på sin farmors begravning

Många fina blommor

Tilda bakade glödhoppor med Carolina och min mamma

Tim och Tomas har lekt med hans iphone hela helgen

Krille på crossbanan


Kommentarer
Postat av: Jompis

Fina bilder som vanligt!!! Kan inte du lägga ut tomas och carolinas blogg adress?

2009-09-29 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0