Tilda 6 år


Grattis gumman!
Hon låg och sov när vi kom in till henne på morgonen.

Vi hade en riktig mysmorgon i hennes säng. Hon vill att det alltid ska vara så när hon vaknar.

Andreas och barnen gjorde tårtan på förmiddagen.

Tim la på och Tilda smetade ut.


Klar!

Tilda damsög hallen, vardagsrummet och sitt rum. Hon har inte fått det av mig...

Fika

På kvällen lekte barnen med sina leksaker. Tim fick en bilbana av farfar.
Svårt att se "normal" ut när kameran kommer fram.

Jag frågade om hon kunde le på ett kort och det kunde hon...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hej på er!

Vilke härliga bilder på Tildas födelsedagsfirande.

Ser ut som de var en mycket trevlig dag.

Kramiz på er alla!!!

2009-10-18 @ 00:18:56
Postat av: Morbror Jonatan

Ni får gratta Tilda från mig, och ge henne en stor kram! :)

2009-10-18 @ 01:15:03
Postat av: Alex

Såg ut som Tilda hade en riktigt fin födelsedag.

2009-10-18 @ 09:30:11
Postat av: Ann

Ser ut som lilla stora tjejen haft en underbar födelsedag!

Kramar till er

2009-10-18 @ 12:01:51
Postat av: monika s

Kul de såg ut att ha det, till o me med dammsugaren.

2009-10-18 @ 14:17:46
Postat av: Ninni

Vilken jättefin prinsesstårta! måste fråga Tilda om hon kan göra en sån åt mej åxå sen ;) å Tim hade tungan rätt i munnen även nu såg jag...hihihi...

Hälsa alla så mycke!

2009-10-18 @ 16:35:03
Postat av: Jennie

Hääärligt med kalas...

Vi har haft en riktig kalashelg. Bort till T:s brosbarn i fredags, vi hade prinsesskalas för Elvira i lördags och släktkalas igår... PUH! säger jag bara!

Tårtan såg inte helt fel ut!

Tar dom beställningar???

2009-10-19 @ 10:06:08
Postat av: Anna- I kampen mot barncancer.

Vilken fin tårta o grattis till er tjej, nu fick jag ju tips om enkel tårta som Lova älskar, om det är en prinsesskrona på :-)

2009-10-23 @ 09:12:27
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0