Ännu en dag när vi får vänta

Nu får herrn i huset skriva istället, för frugan har fullt upp med att rita eller teckna eller vad det heter.
Har haft en lugn dag i Västerås och väntat på att UAS skulle ringa, men inte då. Fick slå en pling och påminna dem... Undrar vem av oss som tröttnar först? Hur som helst så hade de inte någon tid till oss än. Kirurgerna hade haft fullt upp hela dagen, men i morgon skulle de ha ett möte och komma fram till nå´t. Man får väl bara se det som att Tilda inte är akut sjuk, och att andra har det värre antar jag. Förra gången tog det två dagar från röntgen till operation, och då var det säkert någon annan som fick vänta. Men satan vad jobbigt det är att inte få ett besked.

Det låg ett paket och väntade på Tilda när vi kom hit häromdagen. Världens bästa Tomas och Carolina hade skickat en peruk som hon kan ha när hon inte har så mycket hår sen efter operation och cellgifter. Den och en nyinköpt Hello Kitty-dress så blev hon på bra humör. Annars är det mycket tankar i det lilla huvudet, om hur operationen går till, hur vi ska bo på sjukhuset, om hon får äta tårta när hon fyller år och en hel del annat. Det är mycket att prata om, och det blir mer för var dag som går. Tim funderar också mycket och tycker inte om den där dumma knölen som finns i syrrans huvud.

Och motivet till tatueringen finns med i tidigare inlägg. Den kan dock bli lite modifierad av Bosse innan han börjar gadda.

Till sist lite bilder på vår prinsessa.





Två kort utan att göra konstiga miner går ju inte, nej...

Kommentarer
Postat av: sanna

Men så fin!!!!!!!!

2009-10-07 @ 23:30:50
Postat av: Ingvor (farmor till Linus o Noa)

Tusen kramar till världens finaste prinsessa.

2009-10-08 @ 09:08:18
Postat av: Jennie

Nu vet jag en där hemma som blir avundsjuk...och det är INTE Thomas.

Är det dagen innan Elvira eller dagen efter som Tilda fyller år? (E fyller den 18E)Kan aldrig lära mig det...

Hoppas hoppas hoppas att ni får en tid snarast så att väntan kan få ta slut. Jag håller mina små tummar!



Kärlek!

2009-10-08 @ 10:09:47
Postat av: Djävulen.

oerhört söt =)

Postat av: Ninni

Jag har drömt om det håret inattt;) Det var INTE lika fint på mej som på Tilda kan jag lova ;)

Hoppas ni får höra nåt från Ackis nu idag!!!

2009-10-08 @ 11:12:46
Postat av: Monika S

Fin frilla o fina miner kan inte bli bättre. Lycka till. Kram.

2009-10-08 @ 14:09:00
Postat av: Alex

Tjusigt värre, är det här party skruden kanske =)

2009-10-08 @ 17:49:16
URL: http://rexivus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0