Uppsala

Ett litet inlägg från oss i Uppsala.

Nu har de ju uppkoppling på rummet här på barncanceravd så jag kan skriva lite jag med. Inte så dumt måste jag säga.
I morgon drar det igång då. Skönt att börja behandlingen, men tomt utan Karro och Tim. Fast det är nog värre att vara hemma. Här rullar det ju ändå på med det som ska göras.
Fick veta att det kommer en taxi och hämtar oss kvart i elva imorgon, så vi behöver inte gå till strålningen. De brukade tydligen göra så. Det var ju snällt, fast det tar inte mer än tio minuter till fots. Bara att tacka och ta emot.

Träffade morfar i Sala idag på vägen ner, och Tilda fick två Barbiedockor som hon längtat efter. Bra med lite mutor så här i förskott... När vi kom ner sen sa hon att hon tror inte det blir så läskigt imorgon. Alltid skönt att höra även om det kan komma att ändras.

På tal om Sala så blir det nog inte den vägen ner så väldigt många gånger till. Sänkta hastigheter, massa nya kameror och en liten omväg pga vägarbete. Sparar nog in en timmes bilåkande på att köra över Gävle. Men det gick billigt sett till bränsleförbrukning i alla fall. Alltid något.Och det var ju för att träffa morfar det blev den vägen.
Han hade med sig lite grejer till "lilla röda traktorn" också, så nu blir det till att serva bil när man kommer hem. Är nog lika bra så den funkar när Karro ska ha den i vinter. Telefonsamtalet som kommer annars kan jag nog vara utan skulle jag tro.

Nu är det nog dags att däcka så man är pigg och fräsch inför morgondagen.

Kan bli kul det här förresten om jag och Karro uppdaterar samtidigt nån dag... Och nu kan hon ju inte kolla vad jag skriver heller. Tur att vi redan är gifta kanske.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sänder en tanke till er från ett regnigt Idre! Lycka till nu idag...

Kramis till er båda!

2009-11-25 @ 07:31:33
Postat av: Jennie

Det kommer gå finfint idag. Tilda är ju så redig, så det kommer att gå galant.



Hälsa Tilda från oss på ön!

2009-11-25 @ 08:47:19
Postat av: Alex

Lycka till idag

2009-11-25 @ 10:30:31
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer

Ja internet på rummet där är inte dumt. Jag höll ögonen på kabelmannen Gustav ^^ som fixade kabel åt mig även denna gång.



Vad duktig Tilda är med strålningen.

2009-11-26 @ 11:30:10
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0