Så var helgen över

Nu får herrn i huset skriva i ett par dagar, för Karro är på sjukan med Tilda utan uppkoppling, och jag och Tim är hemma en sväng. Jag ska kursa ett par och Timpan ska på dagis. På tisdag blir det spruta mot grissjukan för Tim och kanske för mig. Beror på om de har vaccin över, då skulle jag också få en spruta. Vi har hastigt och inte så lustigt hamnat i riskgrupp pga Tildas situation. Karro och Tilda skulle få sprutor i Uppsala i morgon, för då skulle det komma en ny laddning vaccin dit. Allt var slut i fredags.
Tilda fortsatt ganska pigg idag, har pysslat och skrivit brev. Hon var lite varmare på eftermiddan, men hoppas att det inte blir nån feber av det för då blir det en kort visit hemma. Mardrömmen är att det ska bli nån infektion i såret, för där är det raka spåret in i skallen för bakterier.
Idag hade hon till och med käkat en del lasagne. Det har varit lite trögt med matlusten efter operation. Tur att det finns näringsdrycker med chokladsmak...
Nu ska vi se hur det går att sova hemma när halva familjen är kvar på sjukhus. Inte alldeles för lätt misstänker jag.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Vi tänker fortfarande på er! Stor Kram till hela familjen från Linda och Andreas

2009-11-08 @ 22:09:50
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer

Hoppas allt går bra, såg er inte idag alls på enuron som sagt, Lovas Op gick bra. måste stanna veckan ut där. Lite jobbigt men man kan ej göra nåt.

2009-11-08 @ 22:35:30
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Jennie

Håller tummarna för att hon ska hålla febern borta!



kram till er alla!

2009-11-09 @ 09:20:13
Postat av: Anonym

Hej vänner!!!



Hoppas febern höll sig borta, tänker på er jättemycket!!Underbart att Tilda har matlust!



Massa kramar!!!!!!!!

2009-11-09 @ 10:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0