Onsdag

Dagarna går fort, snart får inte jag och Tim bo kvar här. Får se vart vi tar vägen då!

Tilda har varit pigg i dag oxå. Det blev en tur med rullstolen till lekterapin. På onsdagar bakar dom, gott med lite fika.
Hon är känslig mot ljud, så Tilda och Andreas hälsade på hos sjukhusskolan. Hon blev inskriven och är välkommen när hon orkar. Fröken där har tidigare jobbat i förskoleklasser och hållt på med Trulle. Bra att Tilda känner igen sig och kan hänga med sin klass i Idre.
Hon sov en stund på eftermiddagen och och åt riktigt bra. Hon längtar efter mormor och morfar korv, kommer imorgon!

Det blev en till sväng med rullstolen innan Tim och jag gick till hotellet. Vi ser att hon har ont i nacken, men hon säger inget.

Imorgon kanske vi får ett svar på vilken tumör hon har och vilken behandling det blir.

Det räcker inte med ett barn på sjukhus!
Tim ska till Mora för utredning av hans allergier i slutet av november. Och idag fick vi tid för vaccinering mot svininfluensan på tisdag nästa vecka. Antagligen ska Andreas och Tim hem mån-tis, Andreas ska på utbildning. Inte så populärt att ta VAB på en gång. Ska försöka byta tid, känns viktigt att han får ta sprutan.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kan höra med min kusin om ni kan bo där...Om ni vill, det är bara att säga till.



Ja, är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod... Men det är ju bra att Tim blir utredd. Vi har försökt att få Elliot utredd i 6 år nu och nu till slut så ska han få komma iväg på onsdag och göra pricktest. Astmamedicinerna fick han först vid 5 års ålder. Jag undrar om det fungerar olika i kommunerna...?



Skönt med vaccin! Elliot fick förra v, Elvira igår och jag och T ska få imorgon. Jag tycker att det ska bli sååå skönt att få sprutan, med tanke på att jag är sååå jävla lågtempad+ att jag har astam... jag skulle nog inte överleva en baconsnuva tror ja!!



Hälsa T, T & A och ge dem en kram!



Sköt om dig Karolin!!

2009-11-05 @ 09:17:13
Postat av: Gudrun Thiel

Hej hela familjen, vi tänker mycket på er och fortsätter hålla tummarna. Du är så duktig Karolin som skriver så mycket. Vi är så tacksamma att vi får följa utvecklingen.

Du får meddela oss om du behöver någon hjälp, besök eller vad som helst. Tilda är och blir nog en mycket tuff tjej.Kära hälsningar till er alla, Farmor och farfar

2009-11-05 @ 13:10:36
Postat av: Jessica J

Hej på er!

Det går ju inte att ens prova sig på att försöka sätta sig in i eran situation...

Jag tänker på er!

Sköt om er.

Många kramar Jessica

2009-11-05 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0