Hemma igen, igen...

Ja, det var ju roligt att tillbringa en natt på sjukhus som omväxling. Så där när vi skulle ha en mysig hemmahelg. Fick åka in på en operationssal och bli sövd för att de skulle få bort den goda köttbiten. Den var tydligen större än en stor köttbulle, sa el doctore lite skeptiskt. Jag kunde ju inte säga annat än att det var gott så länge det varade. Men det var tydligen inte så roligt... Stanna kvar över natten skulle jag hur som helst. De ville kolla lite blodvärden för att se så det inte blev nån infektion i matstrupen, och sen hem idag.
Var grymt pigg när de väckte mig efter op, men sen... Sov i nästan 15 timmar rätt upp och ner, från sex igår kväll till närmare nio i morse. Lite lätt utvilad sen.

Så blev det middag med Westblad/Pettersson här på Kvarnvägen idag. Lite lättuggad chili con carne. Tilda tycker det är så kul att träffa kompisar när hon är hemma, och det är skönt att träffa lite folk utanför sjukhuset också.

I morgon en sväng till Mora med Timpan. Får nog åka tidigt så vi har tid på oss ner, riktig blixthalka fläckvis på hemvägen idag. Bra med fräscha däck en sån gång.

Nu ska vi mysa ikapp lite av det vi missat, älsklingen och jag. Snart blir vi ju särbos på veckorna.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men nu Andreas är det du som håller dig till varma koppen i fortsättningen!!! ;-) tänk på frugans blodtryck.



Skönt att ordnade upp sig iaf.



Här på Gotland är det grått och trist, hade faktiskt varit skönt med en tripp till ett snöigt Idre. Det känns faktiskt ganska härligt att det är första advent på söndag så att man får börja julfixa lite.



Nej nu ska jag ringa till Thomas och be honom ta upp en bit kött ur frysen, blev så sugen på en god entrecote...... =)



2009-11-23 @ 11:41:50
Postat av: Alex

Glupsk är väl ordet för dig Andreas.

Skönt att det gick bra trots allt.

Mys på med varandra och hoppas veckan går bra med allt ni ska företa er.

2009-11-23 @ 12:45:27
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer

Är förvånad över att inte jag lyckats storkna eftersom jag själv är oerhört glupsk av mig^^

2009-11-23 @ 22:25:28
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Moa

skönt att den är borta, du får kanske hålla dig till soppa för säkerhets skull ;) hoppas det känns bra i matstrupen nu.

måste säga att det här var nog en av de konstigare grejorna jag har hört talas om i sjukhusväg! :p

2009-11-23 @ 23:24:42
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0