Sommar

Vilken underbar dag, strålande sol och ganska snälla barn. Tim har nog en treårstrots, men Tilda trivs med allt, det jämnar ut sig.
Jag har varigt ute i solen och slipat och målat, Andreas har varit inne och målat. Hallen är äntligen klar, det blev ljust och fint. Imorgon ska vi sätta upp nya hallmöbler som jag och barnen köpte i Mora igår.
Hoppas det blir lika fint väder imorgon. Tilda ska på kalas kl 11.00, Andreas och Tim ska kanske ut till golfbanan och om det är fint väder ska jag sitta ute och njuta av solen.


Tilda tyckte vi skulle ta fram poolen, men det tyckte inte mamma och pappa. På em tog Andreas fram vattenspridaren för att vattna gräset. Han "lurade" dit Tilda, men hon är som mig och tycker om vatten även om det är kallt! Var tvungen att byta kläder efteråt.


Tim ville inte bli blöt, men han är gärna med på kort. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vissa är mer vattendjur än andra, hade två som också testade vattenspridraren igår/ Jompis

2009-06-01 @ 19:46:14
Postat av: Anneli

Ohhh vicken go bild

Anneli

2009-06-03 @ 22:05:12
Postat av: Anneli

båda två

2009-06-03 @ 22:06:37
Postat av: Jennie

Vilken otroligt härlig bild...vilken glädje!!



Hoppas att allt är bra med er!



kram på er alla

2009-06-05 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0