Nu var det ett tag sen...

Ja det var ju ett tag sen det blev något skrivet sist. Ska försöka bättra mig framöver.
Har varit på skotertur med Linda, Peter och barnen idag. Trevlig tur till en stuga i skogen och grillade lite korv. Sen lekte barnen i snön ett tag, de små utanför stugan och de stora på varsin skoter... Andreas och Peter var tvungna att "få gasa" lite. Det är en bra kälke Bengt har skaffat. Barnen tyckte det var kul att åka i den.
När vi kom tillbaka lämnade jag och Andreas barnen hos farmor och farfar och åkte en liten sväng för att se hur några spår gick och då körde jag mest, det är kul att köra skoter.
Ska försöka lägga upp lite bilder i  morgon. Det blev sent hem ikväll för det var Tupperwareparty hos Linda. Men jag handlade inte så mycket.
Nu är det jobb igen i några dagar, och så jobbar vi mot varandra i ett par veckor så det dröjer innan alla är lediga tillsammans igen.

Kommentarer
Postat av: Jompis

Det bästa med att jobba mot varandra är att man inte hör/ser när den andre svär över ens gamla disk eller skitiga strumpor, håll ut det kommer bättre tider. Kramis

2009-03-03 @ 20:46:28
Postat av: Jompis

Det bästa med att jobba mot varandra är att man inte hör/ser när den andre svär över ens gamla disk eller skitiga strumpor, håll ut det kommer bättre tider. Kramis

2009-03-03 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0