Uppsala

Det har varit en trevlig helg, trevligt sällskap och god mat. Synd bara att det regnade konstant.

Fredagen tillbringade vi på sjukhuset i Uppsala, eller Tilda var hos psykologen och Andreas var med. Jag och Tim tog en promenad in till stan. Det var uppehåll när vi gick ner, men sen började det regna, och höll på till söndag natt!
Sedan åkte vi till Martin, Angelica, Linus och Noa i Björklinge.

Lördagen åkte vi in till stan i två bilar. Tjejerna i en Fiat 500 och killarna i BMW. Vilken söt bil, sån vill jag ha. Tilda och jag ska ha en rosa.
Grabbarna åkte och köpte trampbil till Tim, han har slutat med nappen. Vi åkte till Angelicas lagerlokal, där fanns det grejer. Möbler och inredning till styling, www.homestylinggruppen.se och produkter från hennes butik www.ainred.se  Har med mig ett par träskor från calou, svarta med knytning.
På kvällen blev det grillning i regnet, gott och trevligt var det.

Söndag morgon följde jag med Angelica till ett ev. stylinguppdrag. Kul att se lite hur det fungerar. Ska antagligen ner till Uppsala i slutet av augusti och vara med igen.
På eftermiddagen åkte vi hem, hann med ett snabbt stopp på Lager 157 i sågmyra.




Tilda med lockar i håret






De hade dockteater för oss på kvällen


Fick hämta Tim tidigare idag, feber och ont i halsen. Hoppas det blir bättre till helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0