Midsommar är över

Det har hänt mycket i helgen, eller det började redan i torsdags. Möhippa för Pernilla, blev en rolig dag och kväll. Vi började på Idre Fjäll, hon fick rida och sedan blev det paintball. Tänk att man kan leva sig in i något så mycket, kul var det! Efter det åkte vi till ett hus på byn som vi hyrt, där blev det middag, badtunna, singstar och lite frågor till blivande bruden. Vid tvåtiden var jag hemma.

Var lite trött på midsommarafton, jobbade 10-13. Efter jobbet tog jag och Andeas med oss midsommarkläder till barnen (farfar var barnvakt), bytte om och åkte ner till midsommarfirandet på byn. Carolina följde med, det var bra för hon ville dansa med Tilda kring midsommarstången. På kvällen blev det middag på Blåbärsstigen, havskräftor, räkor och vitt vin. Gott!
Tomas och Carolin kom till oss senare på kvällen, barnen sover bäst hemma. Den natten var vi uppe till två igen. Det är mysigt att sitta ute på verandan, lite kallt men det finns filtar och värmeljus.

Lördagen blev en lugn dag, Andreas skulle på svensexa på em. Tomas och Carolina var på golftävling, jag och barnen satt och pysslade med pärlor. Tilda gjorge fem olika halsband och armband, Tim "fiskade".
På kvällen blev det grillning hos oss och även igår blev kl 02 innan vi kom i säng.

Ska lägga ut lite bilder från helgen när strömkabeln kommer!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja,det var jätte trevligt. Jag ska också lägga ut lite bilder från kvällen ;0)

2009-06-23 @ 10:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0