Friluftsdag

Idag har de stora barnen på dagis haft friluftsdag på Nipfjället. Jag och Tim skjutsade och hämtade, vi åkte 8.30 och hämtade 13.00. De gick en tur på ca två timmar. Tilda kämpade på bra, fick sitta på axlarn ett litet tag och så fick hon hjälp med ryggsäcken ibland,snälla fröknar!  Fika hade de med sig hemmifrån och lunch hade de med från dagis, fick bara en skur på sig.
Jag passade på att klippa mig, Tim var snäll och satt still med lego. Det blev ingen stor förändring, bara topparna.

På tosdag åker vi till Västerås och Uppsala, ska bli trevligt att åka till lite mer värme.. Hoppas på sommarvärme.

Har bestämt mig för att inte ha de rosa skorna på bröllopet, tror inte jag fixar så höga klackar än.

Kommentarer
Postat av: alex

Man kan ju alltid köra två par!! Dom mer dansanta på sena timmen när ingen har koll på fötterna =)

Men jag har gjort det misstaget en gång o då hade jag inte dom dansanta med mig.

Det var inget kul.

2009-06-09 @ 23:20:38
URL: http://rexivus.blogspot.com/
Postat av: anneli

Ja välkomna hit ner till värmen o på fredag ska himlens portar öppna sig... stackars studenter

2009-06-10 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0