Det var ett tag sen...

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Det har varit mycket jobb och fester på slutet och ny är vi mitt i Idre yran.
Var på bröllop förra helgen, jätte trevligt. Kommer kanske lite bilder senare.

I torsdags var jag med jobbet på företagsmiddagen på byn. Första gången jag såg Larz Kristerz, inte riktigt min musiksmak men det var trevligt ändå. Det blev en lugn kväll, skulle jobba fredagen. Idag har jag oxå jobbat fast bara till kl 14.00. Efter det gick vi en sväng på marknaden, köpte remmar (ett måste). 
Vid 18 gick vi ner på byn igen för att se på raggarbilarna köra att ô fram.
Ledig i morgon, kanske blir en tur i karusellerna för Tilda. Om vädret är ok.

Kommer snart att lägga upp bilder på lite tyger, då går det bra att beställa mössor eller pannband. Ska även sticka mössor till vinter, bild finns i tidigare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0