Snöig lördag

Pappa, Jonis och en kompis till honom kom hit igår kväll. De åkte skidor idag, men många liftar var stängda idag pga att det har blåst och snöat.
Andreas har jobbhelg, men vi åkte upp och åt lunch med honom. Grillad kyckling och keso i garaget på Idre Fjäll. Tim tittade på skotrarna och pistmaskinerna genom fönstret, men ville inte gå nära dem.
När vi kom hem blev det lördagsgodis till barnen och kaffe till mig, gott!
Tilda började pyssla som vanligt inne i sovrummet, hon fick lite nya saker av mormor och morfar.
Jag gjorde ett armband, köpte ett färdigt set på syrran och jag. Det ver meningen att det skulle bli ett halsband och ett armband, men jag tycker det är roligare att göra ngt eget. Tovade pannbandet som jag stickade färdigt häromdagen, det blev lite för stort, men nu vet jag på ett ungefär hur långt jag ska sticka. Ska börja med ett nytt redan ikväll

Nu vill Tilda ha datorn, ska spela bolibompaspelet på SVT:s hemsida.


Före


Efter


Kommentarer
Postat av: Alex

Du är då så duktig tycker jag..

2009-01-25 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0