Jobb helg...

...men på mina helger är det inte så mycket jobb. Tre timmar på lördagen, sen har vi eftermiddagen och hela sön tillsammans.
Idag på eftermiddagen blev det lite pyssel hemma. Sydde klart våderna till sovrummet, gjorde en kjol i rosa tyll till Tilda och en mössa till Tim.
Gjorde ett prov på en vårmössa (Kristofermössa), den blev ok, behöver fila på den lite så blir den bra. Har tänkt att sy upp såna till våren i olika färger och storlekar.
Om det finns önskemål om färger är det bara att säga till!


Vårmössa i trikå


Våder i sovrummet


Nu saknas det bara en hylla och tavlor

Kommentarer
Postat av: jompis

Jo du är så händig så. Jag har en líte idé men vet inte om den är vettig. Är ni hemma imorgon ch inte har andra planer i kylan,så kommer vi gärna och hälsar på tre av oss i Fam F.

2009-01-31 @ 21:12:06
Postat av: Alex

Duktig du är Carro, tummen mitt i handen här så jag tycker det är roligt att läsa hur du pysslar o står i

2009-02-01 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0