Ensamma hemma

Igår åkte Linus och Noa med föräldrar hem till Uppsala. Tilda och Tim var tydligen trötta hela eftermiddan och det har ju varit full fart i några dagar så det var väl förståeligt. Jag jobbade på Inter sport så jag missade det, synd...
Idag var det vardag igen med jobb och dagis. Var nere på Syrran och jag, ganska lugnt idag. Barnen fick kortdag på dagis för Andreas hade halvdag och slutade klockan två.
Ikväll har jag gjort klart tre mössor, ska försöka ta kort på dem och lägga upp i morgon, jag är ju ändå ledig då. Det är ganska skönt att vara ledig alla röda dagar. Det var man ju inte direkt bortskämd med på IF.

Kommentarer
Postat av: Alex

Skönt med lite ledighet, stickar du allt möjligt eller är det bara mössor som gäller?

2009-01-05 @ 23:28:34
Postat av: Angelica

Hej!

Förstår att Tilda och Tim va lite trötta efter dagarna som gått. Noa o Linus va aningen lättretliga i bilen hem men glada. Ville tacka för några helt underbart trevliga dagar hos er. Och vinterkänslan som vi knappast kan skryta med att vi har här i Uppland :(. Hälsa och krama barnen från oss!

2009-01-10 @ 19:46:09
URL: http://linusochnoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0