Det har hänt mycket i helgen...

Lördagen jobbade jag, tre timmar. Tilda fick feber när A,T och T var och städade ur vår andra lägenhet. Hon blev rejält hängig så vi kunde tyvärr inte träffa fam. Gotland, vi får ta det en annan dag!
På kvällen kom Anna och Andreas hit, mat och singstar. Kul!

Söndag vaknade Tim med feber, så det blev en lugn dag hemma med sjuka barn, Tilda var feberfri men lite hängig.

Måndag blev det VAB för Andreas, jag jobbade. Barnen var bättre, men det ska vara ett feberfritt dygn innan dagis och det var det inte för Tim.
På kvällen åkte jag och Andreas till andra lägenheten för att visa den för en medelålders dam. Hur det gick med det är en annan historia, men lägenheten är fortfarande till salu!

Tisdag, det blev en orolig natt! Både jag och Andreas har varit trötta, men på em blev det en sväng till Särna. Tilda och jag skulle till läkaren. Tilda på efterkontroll för en öroninflammation som hon hade i oktober och jag på astma test. Det var bra med oss båda.

Imorgon är det jobb för mig igen, skönt att de här dagarna är över.

Lite bilder från lördag kväll, den blev lyckad!


Andreas, Andreas, Anna, Jossan

                              





























Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken duett! måste säga jag e ganska nöjd m den bilden, mästerfotograf som jag e...not ;)

Annars får jag tacka för en trevlig kväll och hoppas att ni alla kryar och piggar på er!

2009-01-21 @ 21:38:30
Postat av: Jossan

Hmm...namnet hoppa bort, men de va jag iaf :)

2009-01-21 @ 21:39:38
Postat av: muZen

Jobbar hela veckan utom to/fredag & sen helg eller hur det nu var...

Har spikat denna vecka.

Men DU det kommer en dag.... som vanligt så är det ALLTID massor fast man tycker att man ska INTE göra så mycket.

PuZZ

2009-01-24 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0