Smälllkaramelldagen

Idag har det varit stora smällkaramelldagen. Och lite strålning, läkarbesök och nålsättning. Men mest smällkarameller. Äntligen har vi hittat ett pyssel jag kan göra utan Tilda behöver skämmas för sin far. En hög redan gjorda, och det lär väl bli fler imorgon.
Tilda var så snäll när de försökte sätta nål igår, så vi ska få två biljetter till Pelle Svanslös Hus. Får se om vi hinner dit denna vecka, eller om det blir nästa. Efter det börjar väl jullovet och det kan vara lite mycket folk där. Bäst att passa på när man får leka lite i fred.
Nu ska de snart börja med provtagningen, så blir det prover var sjätte timme till imorgon kväll. Sen får hon ta bort nålen. Det är  ju så svårt att pyssla med bandage på handen...
Hann till sjukhusbiblioteket en sväng idag också, så nu har vi kvällsläsning för både stora och små. Jag passade på att beställa in den nya boken i serien om Gingis Khan, så med lite tur har jag lite trevlig läsning över jul.
Nu är det dags att ringa och säga godnatt till mor och lillebror.


Kommentarer
Postat av: Monica

Lite mycket folk? hur ser det ut då, undrar jag? Tror du gör jättefina smällkarameller, kan du inte göra en till mig? Kramar till er.

2009-12-09 @ 08:20:05
URL: http://mockihocki.blogg.se/
Postat av: Erhard och Gudrun

Hej det är kul att läsa dina rapporter om Tilda och dina roliga kommentarer. ---- du har alla förutsattningar att bli en bra kosör i någon tidning. Hälsningar till Tilda och dig från oss båda

2009-12-09 @ 08:44:39
Postat av: Jennie

Jag vill jättegärna se lite bilder på dina smällkarameller och på Tildas, för att jämföra lite...kan bara gissa vem som gör finaste smällkaramellerna!!



Kram på er båda pysselmonster!

2009-12-09 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0