Home(r) at last

Jo men visst. Hemma är vi. Kom hem så vi kunde hämta Tim på dagis till och med. Men inte ville han hem inte, fast jag och Tilda kom och hämtade. Ville hellre stanna och leka på dagis. Men till slut gav han ned sig..
Strålningen ideg gick "by the book" och vi kom iväg som vi skulle. En stackare i en gammal volvo kom dock inte fram utan problem, utan körde i diket strax utanför Idre. Kanske lönar sig att titta på vägen...

Idag har vi haft besök av Krille. Malin och Melwin. Kul att träffa Tildas gudfar och min gamla kompis. Det var inte igår, och en och annan snaps blev det. Man kanske inte har åldrats så mycket ändå, trots att båda har barn nu. Eller kanske det är önsketänkande...

Imorgon satsar jag och Tilda på mycket fyrverkerier, trots att lillebror inte är helt nöjd med det. Förhoppningen är att farfar kommer hit och tar hand om honom när vi skjuter. Och skjuta ska vi!

Sen får vi se om vi får besök i nyår, de har inte bestämt sig än. Vi får se om de kommer.

Det viktiga är att jag och Tilda är hemma igen. Sen får det bli som det blir, bara det smäller... 

Och så till Homer:  The beginning, and solution, of every problem, is beer.

Skål, och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gott nytt år på er alla! Det är i år det vänder, eller hur??



kram

2010-01-06 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0