Semesterbilder!


Ristafallet

Dammen i Höljes

Jag höll hårt i barnen, ville inte att de skulle ramla ner när de kastade stenar.

Loppisfynd, silverringar 15kr/st.

Tomas och Carolina kom oxå till stugan

Var borta länge...

Plockade blåbär

Passade på att njuta av solen när den tittade fram



Det var inte så varmt i vattnet

Tomas tog ett dopp

jag oxå



Barnen hittade smultron



God mat

Blåbärsplockning med ölpaus



Mycket blåbär blev det


Andreas och barnen tittade på kossor när jag var på loppis

Agneta visade Tomas och Carolina vart det fanns hjortron, de kom hem med en hink.

Hemma igen, då blev det varmt. Bad på Idre Fjäll




En kram i regnet

Har saknat fotlänk i sommar, så sista semesterdagen gjorde jag ett.

Blev klar i hallen, trädet är på plats. Blev bra!

Imorgon är det jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Ann

Mysiga bilder! Skönt me semester! Nu är d ett helt år till nästa gång..... ;o)

2009-08-10 @ 08:26:22
URL: http://ah.bloggagratis.se
Postat av: Alex

Jätte fina kort, ni ser ut att ha haft det toppen.

2009-08-10 @ 11:49:16
URL: http://rexivus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken mysig sommar ni ser ut att ha/haft!



Sköt om er!

Kram från Ön...

2009-08-10 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0